Blogroll

BloggerHack

ÜRÜN İNCELEME *** RUJ - MAC FEED THE SENSES - ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 3 Ekim 2013 Perşembe 0 yorum
Benim için bi şey ya vardır ya yoktur. Siyahla beyaz gibi aslında. Mesela ruj konusunda da böyleyim, seçimlerime baksanız ya çok nude, belli belirsiz tonlar yada çok net kırmızlar, pembeler ve turuncular kullanıyorum. Mac lansmanında hediye edilen Feed The Senses, hiç bir yerde daha önce uygulanmış haline denk gelmediğim, adını bile duymadığım bir renkti. Görür görmez " bu benim olmalı " dedim. Şimdi ise resmen çantamdan ayırmıyorum.









İçinizde Feed The Senses zaten kullanan yada denemiş belki de ilk kez görmüş olanlar, ne düşünüyorsunuz bu renk hakkında? 

Bu kadar belirsiz tonları, siz hangi cilt renklerine yakıştırıyorsunuz?


RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder