Blogroll

BloggerHack

HER GÜNE BİR OJE *** CHİNA GLAZE MONSTER' S BALL - FANG-TASTIC- ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 3 Ekim 2013 Perşembe 0 yorum
Mutlu sabahlar hepinize.

Havalar iyice soğudu. Bi anda terleyen ben hırka ve çoraplarla gezer oldum. Haftaya eski haline geri dönecekmiş, soğuk sevmeyenlere müjdem olsun :)

Günün ojesinde China Glaze yeni koleksiyonlarından biri olan Cadılar Bayramı seriden Fang-Tastic var. 6 renkten oluşan bu seri bu oje gibi simler, pullardan dokulardan oluşuyor.





Ben çok açık, ten rengi pembe bir ojenin üzerine ince bir kat uyguladım. Ama dilerseniz yoğun olarak iki katta kullanmak mümkün. Tüm pul içeren ojeler gibi hızlı kuruyor zor çıkıyor :)




İçinde yeşil, pembe, mor ve mavi irili ufaklı pullar var. Koleksiyonun en güzeli idi ve bende sadece bu rengi aldım!




Pullu oje sevenler karşı koyamayacaktır. 

Buradan satın alabilirsiniz!

Siz nasıl buldunuz günün oje seçimi olan Fang-Tastic ?


RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder