Blogroll

BloggerHack

ÜRÜN DENEYİMİ *** EEOSE YAVAŞ UZAYAN SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 19 Ağustos 2013 Pazartesi 0 yorum
Merhabalar herkese.


Haftanın ilk günü size harika bir ürün anlatmaya geldim. Eminim ki her kadın dönemsel olarak saç dökülmeleri yaşıyor. Ama dönemsel durumlar harici sürekli yaşayanlar, saç uzama hızı vasat olanlar var aramızda. Benimde en sık aldığım sorulardan biri " saçımı nasıl daha hızlı uzatabilirim? " oluyor.

Geçen sene eeose kirpik uzatıcı ürün deneyimlerimi yazmıştım. Sonuçtan memnun kalıp, hafta hafta fotoğraflamıştım. Bir sene sonra eeose yepyeni bir ürün çıkartmış aynı mantıkla bu defa saçları hızla uzatmayı beslemeyi hedefliyor.





İçeriğindeki saçı uzatmaya yarayan PEPTİDE COMPLEX & GP4G & PHYTOCOMPLEX mucizesi! Kaş ve kirpik uzatıcı üründeki içerik ile benzer. Yavaş uzayan saçlar için yeniden formüle edilmiş. 


Tüm saç tipleri için uygun olan bu şampuanı daha etkin sonuç almak adına her gün kullanmak gerekiyor. Zaten 300 ml olduğundan epey süre gider. Mesela benim saç uçlarım kurudur buna rağmen nem de sağladı. Yağlanma, ağırlaşma da yaşamadım. Hem saçın hızlı uzamasını sağlarken dökülmeyi de bayağı kontrol altına alıyor. 20 gündür düzenli olarak kullanıyorum bu süreçte saçlarımda gözle görünür uzama var. Tabii daha etkin sonuç için 1 ay gerek. Artık saçlarımı boyamadığım için farkı fotoğraflamak istedim ama ne yazık ki boya olmadığından mümkün olmadı.

Dermatolojik olarak test edilmiş Eeose Şampuanı eczanelerde yada kendi sitelerinden buradan 34 TL' ye alabilirsiniz. 

Yavaş uzayan, cansız ve dökülen saçlarınız varsa bu can sıkıcı durumdan kurtulmak adına daha ne bekliyorsunuz, hemen deneyin!


RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder