Blogroll

BloggerHack

HER GÜNE BİR OJE *** NAILS INC - ROYAL BOTANICAL GARDENS - TATLI MAVİ ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 25 Eylül 2013 Çarşamba 0 yorum
Günaydın herkese, keyifleriniz nasıl?

Artık eskisi kadar çok sık yazı yazamasam da hala burada olup, fotoğraf çekip yazı yazabildiğime şükür diyorum. Ben bu süreçte hem iş hayatımı, hem evi, hem kendi hobilerimi hem blogsal aktivitelerimi dengede tutmaya çalışıyorum. Ne kadar başarılı olduğum tartışılır elbet ama birascık beni mazur görün, unutmayın olur mu? 

Misal oje yazılarım eskiye oranla ne kadar az. Oysa ben ojesiz gezmiyor ve sürekli değiştiriyorum ama kullanabildiğim ojelerim içerik olarak artık daha özenli olduğundan, çoğuna daha önce burada yer vermiş oluyorum. Yazmadıklarım veya yeniler varsa heme fotoğraflamaya çalışıyorum. Nails Inc - Royal Botanical Gardens - oje ise yine yazmadığım renklerden. 



Her yaz sezonunun renklerinden olan, bahara çok yakıştırdığım, güneşi müjdeleyen, cıvıl cıvıl bir mavi! Bu rengi kullanmayıp, sevmeyen az kişi vardır diye düşünüyorum. Özellikle ayaklar güzel ise ben çok yakıştırıyorum bu tonları.



Nails Inc - Royal Botanical Gardens - yoğun kıvamlı tek katta opaklaşan bir oje. Fırçası sürümü kolaylaştırıyor bu nedenle kısa sürede sürüm yapabiliyorsunuz. tek kötü yanı fırçaya doğru miktarı almazsanız çizgilenme yapabiliyor. Bitişi de yeterince parlak.


Nails Inc marka ojelere Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz!


Kimler seviyor/sevmiyor bu tonları?


Çok tatlı bir gün geçirmenizi dileriiiim!  ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder