Blogroll

BloggerHack

HER GÜNE BİR OJE *** ESSIE MEZMERISED - GOLDEN ROSE CARNİVAL 13 ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 6 Eylül 2013 Cuma 0 yorum
Merhabalar!

Bugün yazı için geç kaldım farkındayım ama dün canımı sıkan bir takım hadsiz adsız yorumlar vardı. bende benim canımı sıkan arkadaşın canı sıkılsın diye gerekli bir takım işlemlerde bulundum. Detaylanınca hepsini burada yazacağım!



Uzun süredir oje yazmıyorum ama oje sürmüyor değilim. Bebek ile beraber sadece sürebildiğim oje grubum daraldı. Sürdüğüm içeriği temiz ojelere ise daha önce de buralarda yer verdiğim için yazamıyorum. Böyle yazmadıklarıma denk gelince hemen yer veriyorum. Essie 'nin en sevilen ilk 5 oje rengi içinde olan, Mezmerised efsane mavisi ile Golden Rose yeni Carnival 13 ojesinin harika bir eş olduğunu, hatta kombin oje yapılsa bu kadar olacağını düşünüyorum. 
Bu ikiliyi çok sevdim!






Essie Mezmerised kusursuz bir parlament, canlı mavi! Sürümü öyle kolay ki, tek katta işiniz tamam. İnanılmaz güzel opak bir yapısı var. Bu ojenin sevilme nedeni sadece rengi değil, her anlamda sizden tam puan alıyor. Parlak bitişini de keza pek seviyorum. Ama ben bu defa tek başına değil de yeni Golden Rose Carnival seriden 13 üzerine kombin yaparak kullanmak istedim. Önce sadece yüzük parmağımı yaptım. Sonra öyle beğendim ki tüm parmaklarıma uyguladım.





Bu ikiliyi ben çok sevdim ama illaki Essie Mezmerised ojeniz olmasına gerek yok bu tonlarda bir mavi ojeyle kullanabilirsiniz.


Beğendiniz mi bu ikiliyi?



RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder