Blogroll

BloggerHack

HEDİYE *** DERMOMARKET.COM İLE 600 TL DEĞERİNDE BÜYÜK HEDİYE ETKİNLİĞİ ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 25 Eylül 2013 Çarşamba 0 yorum

Yeni aya girerken hamileliğimin son ayı içerisinde oluşum, bir süre belki buralardan ayrılırsam, daha az görüşmek zorunda kalırsak gider ayak sizi az sevindireyim istiyorum.

dermomarket.com u duydunuz mu yada alışveriş yaptınız mı bilmem ama benim bu ara pek sevdiklerim arasında. Hem hızlı kargolama, hem sürekli kampanya ve indirimleriyle bir adım önde oluşları hemde hemen her markayı bir arada bulabilmek benim için onları özel yaptı. Artık neye ihtiyacım varsa önce dermomarket.com da var mı diye bakar oldum :)


Şimdi gelelim ben size neler seçtim!
Doğala, içeriğe bu kadar takmışken size özensiz seçimler yapmak istemedim, yapmadım da! Youngblood mineral makyaj markası kullananların mutlaka favorisi. Kalitesi ile ve mevcut olan en iyi mineraller ipeksi, hafif formülü ile ilk uygulamada dahi anında fark edilir sonuçlar sunmakta. Üstelik şimdi dermomarket. com da 3 al 2 öde avantajı var!

Bende , beni takip eden güzel bayanların güzelliğine güzellik katmak için 4 kişiye bu markadan seçimler yaptım.



1. ye 225 TL değerinde içerisinde Far seti, göz kalemi, eyeliner ve mascara olan makyaj seti, 

2. ye 115 TL değerinde likit mineral fondöten ve temizlemeniz kolay olsun diye Bioderma H2O,

3. ye 105 TL değerinde mineral allık ve temizlemeniz kolay olsun diye Bioderma H2O,

4.  ye 63 TL değerinde mineral jel eyeliner ve temizlemeniz kolay olsun diye Bioderma H2O,




Peki bu etkinlikte 4 şanslı kişiden biri olmak için ne yapmak gerekiyor?


  1. Blogun sağ üst sekmesinde yer alan " BURADAN İZLEMEYE ALABİLİRSİNİZ " alanından google veya twitter hesabınızla sonuçları öğrenmeniz adına izlemeye almanız,
  2. dermomarket.com 'un Facebook hesabını BURADAN, Twitter hesabını ise BURADAN takibe almanız,
  3. dermomarket.com 'un bilgilendirici güzel yazılar güncellediği bloguna BURADAN girip beğendiğiniz herhangi bir yazıya yorum bırakmanız,
  4. Bu etkinlik yazısını yine kendi sosyal medya hesaplarınızda ( facebook, twitter hangileri varsa ) paylaşmanız,
  5. Ve tüm şartlarını yerine getirdiğinize dair, kontrol etmem ve talihliyi seçmem amaçlı linkleriyle birlikte yorum bırakmanız.
Bu büyük hediye etkinliği 25.10.2013 son bulacak. 

Herkese bol şans, umarım en çok isteyenlere gider bu ciciler, hadi çakraları açalım o zaman ! ^_^

Ve kazananlar dermomarket ekibi tarafından video ile random seçildi. İsimler aşağıdaki gibidir.

Bilgilerini bana ulaştırırsa firma yetkililerine ulaşacak.



1. Numaralı paket : Asiye Ebru Öztel
2. Numaralı paket : Tuğba Önde
3. Numaralı paket: Kumral 28
4. Numaralı Paket : Tefafuk Tuba

0 yorum:

Yorum Gönder