Blogroll

BloggerHack

EV DEKORASYONU *** OTTOMAN TARZI SEVENLERE PİCULET YASTIKLAR ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 3 Eylül 2013 Salı 0 yorum
Özellikle uzun süredir takip edenler bilir ki tam bir yastık delisiyim. yani cebimde x para olsa o x parayı gördüğüm beğendiğim yastıklara son kuruşuna kadar ayırabilirim. Bu nedenle çeyiz dönemimde çokça yastık almıştım. Düğünden şu güne kadar koltuklarımda her daim farklı yastıklar görebilir misafirlerim, ki öyle oldu.

Ben yastıkların ev dekorasyonu için çok önemli olduğuna inananlardanım. Eskiden koltuk takımı ile gelen yastıklar bir ömür kullanılırken artık modern her kadının evinde yastıkların önemi arttı diye gözlemliyorum. Missha makyaj fırçaları videomda arkamdaki yastıkları soran çok kişi olunca ottoman konulu, eşimin bayıldığı konsept yastıklarıma yer vermek istedim. Uzun zamandır da ev ve ev dekorasyon yazısı da yazmıyordum :)



Özellikle eşimin dedim çünkü o tarihe çok meraklıdır. Tarihe meraklı diğer herkes için hem öneri olsun bu yazı hemde soranlara cevap. Yastıkların tümü Piculet marka, zaten onların yaratıcılıklarına her daim hayranım ama bu seri oldukça genişti. Seçim yaparken çok zorlanmıştım. bendekiler iki büyük iki küçük yastıktan oluşuyor.


Osmanlı gravür, harem kadınları desenli Pera ve bir tabloyu aratmayan, Osmanlının şahane minyatür sanatının aktarıldığı Minyatür yastık büyük olanlar.


Yine bir minyatür sanatının kullanıldığı kadife küçük, diğer Minyatür ve Osmanlı yapılarından birini, topluluğu, bütünlüğü konu alan gravür desen Pera yastık!


Oturma odamda çok renk olmadığında da renkleri ve desenleri patlıyor diye düşünüyorum. Sizde ilk kez düğün heyecanı ile seçim yapıyorsanız tek renk mobilyalar seçmenizi tavsiye ederim. Sonra bir kolye gibi, küpe gibi, ayakkabı gibi giydirin durun evinizi. 

Yaşasın yastıklar! :)

Peki siz ev dekorasyonunda yastıklara ne kadar önem veriyorsunuz?

RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder