Blogroll

BloggerHack

DSHOPPİNG HER EVE LAZIM TAVSİYE MELEĞİ OLDUM, STÜDYOYA UÇTUM ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 17 Eylül 2013 Salı 0 yorum
Herkese iyi haftalar diliyorum. hafta sonu nasıl geçti, neler yaptınız? İstanbul 'da olanlar bebek şenliğine gidildi mi? Ben bu defa pek keyif alamadım açıkçası çok karışık geldi, belki de son gün gittiğim için olabilir :/

Siz de durumlar nasıl, neler yaptınız?

Bugün yine bir öneri ile geldim. Bu defa işin içine girdiğimden söylüyorum işini keyifle yapan bir ekip dshopping ekibi! Geçtiğimiz haftalarda Tavsiye Kanalı'nın dshopping  ile Her Meleğe Lazım Kampanyası için Tavsiye Kanalı ekibinden Neslihan ile çekimlerin yapıldığı stüdyoyu ziyaret ettik. Keyifli  iki saat geçirdik. 
Tavsiye Kanalı ne derseniz bir WOMM (ağızdan ağıza pazarlama) ajansı. Kendi ilgili alanınıza giren ürünleri deneyip, yaşadığınız deneyimi www.tavsiyekanali.com kampanya sayfasında diğer meleklerle paylaşıyorsunuz. Çok eğlenceli bir konsept kesinlikle üye olup deneyimlemenizi tavsiye ederim, ben de bir Tavsiye Meleği'yim :)

" Her Eve Lazım " konseptini, tanıtım reklamlarına denk gelenler bilir, onlar müşteriye dokunmayı sevdiklerinden, sıcacık bir ev ortamında, satışta olan ürünlerini tanıtırlar. Sadece internette kalmayıp, siz televizyonunuzu açtığında sesleri ile evinizde gelip anlatıyormuş hissi verilir.









dshopping en güzel yanı ürünlerin seçilirken, sizin kadar titizle seçilip satışa sunulması bence. Hayatı kolaylaştıracak, farklı, fonksiyonel, pratik ne kadar ürün varsa, hepsine yorulmadan, uygun fiyatla sahip olabiliyorsunuz. Ve ürünlerinizi alırken onlar size ürünü iki üç satırlık ürün açıklamasından çok A 'dan Z 'ye anlatıyorlar.


Gelelim Her Eve Lazım stüdyolarında neler oluyora...

Ben gittiğimde mini elektrikli süpürge ve matkap seti tanıtım filmi çekiliyordu. Ürün, marka uzmanları ile Ziya Kürküt çok keyifli kayıtlar yapıyorlar, eğlenerek. İki ayrı ürün çekiminin arka planında bulunduğum için şunu söyleyebilirim ki, işlerinde çok uzmanlar, şııp şıp çekimler yapılıyor.





Tavsiye Kanalı 'na  üye değilseniz, girin, üye olun, size gelecek ürünü deneyin, tavsiye edin!


RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder