Blogroll

BloggerHack

DIFFERENTHAIR İLE 4 BLOG YAZARI 4 BÜYÜK DEĞİŞİM ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 12 Eylül 2013 Perşembe 0 yorum

Günaydın herkes ^_^

Sosyal medya üzerinden bu hafta içi bizi takip edenler bilir ki çok çılgınla bir karar aldık ve Differenthair salonun yolunu tuttuk! Serap TanSebnem Alışveriş MakyajAylin' in Kozmetik Günlüğü ve bendeniz kendimizi yenilemeye #buyukdegisim diyerek saçlarımızı bu ekibe emanet ettik.

Öncesinde heyecan içinde böyle idik. 



Ekip hepimizin saç tipini, ten rengin yüz şeklini önceleyerek bize neler yapılır karar verdi. karşılıklı isteklerimizi, olabileceklerimizi konuşup, kimimiz çok marjinal kararlar alıp " tamam uleyn" dedik kimimiz çok cesaretlenemeden ufak ama fark edilir şeylere karar verdik. 

Ben malum bebekten dolayı çok büyük işlemlere giremiyorum. Bu nedenle Differenthair ekibi ile hayatımda hiç denemediğim bir şeyi, saç uçlarımı açıp, ombre balyaj yapmaya karar verdik. Saçım mavi bile olmuştur ama sarı ve tonlarını hiç denememiştim. Belki büyük bir işlem olmasa bile, bu karar benim için gerçekten büyüktü!






Kesinlikle titreyerek oturdum o koltuğa. Saçlarımı nasıl önemsediğimi biliyorsunuz. Gerçekten saç konusunda karar vermek zor, kiminle ne yaptığınız, kuaföre güven çok önemli. Biz önce hangi tonu yapacağımıza karar verdik ve başladık. Güler yüzlü, son derece pozitif hatta eğlenceli olarak tanımlayabileceğim ekiple su gibi aktı zaman. 




Ve sonuuuç!
Ve yeni ben !
Vee..
Ve :)








Bugün diğer hikayeleri dinlemek için kızların bloglarına uğramayı unutmayın. Hatta bende yok ama onlarda değişim videoları da var :)

Öncesinden sonra ki hepimizin son hali de böyle,



Differenthair Metro City şahane ekibinin eline sağlık. Alışma sürecindeyim, bazen bakıp çok seviyorum bazen " ayy bu kim ya " diye şaşırıyorum.

Siz nasıl buldunuz bu değişimi, yorumlayın hadiiiiiiii çok merak ediyorum düşüncelerinizi :)





Differenthair Metrocity Essporto Adres :

Büyükdere Cad. No:171 34330 1.Levent / İstanbul 

Tel :
 0212 344 12 81 - 82 - 83

İnstagram 'dan @differenthairmetrocity olarak takip edebilirsiniz neler yapıyorlar !





0 yorum:

Yorum Gönder