Blogroll

BloggerHack

VİDEO *** UYGUN FİYATLI İYİ MAKYAJ FIRÇASI ARAYANLAR İÇİN MISSHA 7 Lİ MAKYAJ FIRÇA SETİ ****

Gönderen Kişi ; Unknown On 21 Ağustos 2013 Çarşamba 0 yorum
Uzun zamandır mevcut fırçalarımın yeterli olmadığını düşünerek onlara yedeklenesi kardeşler yapmaya kararlıydım. Eee kararlıydım ama ne alacağımı bilmezken dan diye bir postta denk geldiğim Missha yedili fırça seti dikkatimi çekti. Fiyat anlamında çok uyguna gelecekti ama cesaret etme aşaması tabii ki zor.

Videoda hikayesini anlattım ama söz verdiğim gibi fırçaları kullandıktan sonra yorumlarımı yazabilirim artık çünkü videoyu çekeli iki hafta oluyor ve ben fırçaları kullandım 8 hatta yıkadım kuruttum bile ) .

Bir kaç tel yıkamada büyük olan allık fırçasında dökülme oldu diğerlerinden tek tel bile düşmedi. Fırçalarda koku hala yok, hala yıkamadan sonrada yumuşacıklar Uygulama sırasında sağlarının çok uzun olmaması benim için makyaj yaparken artı oldu. Performansları gerçekten fiyatlarına göre çook iyi!

Hiç pişman olmadım diye özetlemek istiyorum!



Eğer ihtiyacınız varsa, çok para vermeyin bu seti kapın derim efenim. BURADAN satın almak mümkün, ücretsiz kargo, kapıda ödeme kolaylıkları var. Hem şık hem at çantaya gitsin tarzında :)




RENKLİ GÜNLER ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder