Blogroll

BloggerHack

HAMİLE STİLİ *** 28. HAFTA ETNİK ÇİÇEKLER ***

Gönderen Kişi ; Unknown On 12 Ağustos 2013 Pazartesi 0 yorum
Bayramı da devirdik. Bayram kombini olmadan olur mu hiiç?

Tabii ki olmaaaz!

Çiçek desenli kıyafetleri gardırobumda çok göremezsiniz, tek tük parçalardır. Ev dekorasyonunda çok sevmeme rağmen konu giyim olunca pek tercihim olmazdı. Taa ki Asos 'taki bu elbiseyi görene kadar!





Bu dönemde " hamile " kategorisinden çok kıyafet edinmedim. Genelde hala normal mağazalardan büyük yada salaş modelli parçalarla idare edebiliyorum. Fakat Asos 'un hamile reyonu da diğerleri kadar güzel. Ve bana sevmediğim çiçekli parçalardan edindirdi. Elbisenin modeli bana etnik bir çağrışım yaptığından saçlarımı da iki yandan balık sırtı ördüm. Ve sanırım son ayıma kadar giyebileceğim bir kaç parçadan biri de bu! :)

Beğendiniz miii? 


0 yorum:

Yorum Gönder