Blogroll

BloggerHack

Delta Force: Black Hawk Down Tek Link + Torrent İndir

Gönderen Kişi ; Unknown On 19 Ağustos 2013 Pazartesi 0 yorum










  Delta Force: Black Hawk Down

 :  Oyun

 :  Winrar

 :  327,20 Mb - 323 Mb

  -----------














Hmmm dur bakalım, ne zaman Black Hawk Down? u sinemada izlemiştim ? Evet geçen yıl nisan ayları filandı yanlış hatırlamıyorsam. Film, aklımda sadece neredeyse bütün Amerikan ordusunun tamamen kahramanlardan oluştuğu, arada sırada kendine dikkat etmeyen bazı acemi kahramanlar! dışında kimsenin ölmediği ve bizim askerlerin ?emredersin komutanım? şeklindeki, askerlik süresince dillerine pelesenk olan cümlenin İngilizce karşılığı olan ?yes sir? ün kısaca ?uhh? diye acayip bir şekilde telaffuz edildiği bir eser olarak kalmış. Ah pardon bu arada film boyunca aç, zavallı Somali?lilerden son derece kaba bir şekilde ?sıskalar? diye sözedildiğini unuttum.



Bir müddet sonra piyasaya, filmin Novalogic tarafından bir Delta Force serisi oyunu haline getirileceği haberleri düştü. Açıkçası Delta Force oynamayı serinin 3.oyununu müteakip ? Bu ne ya abi! Bombaatarlı bi M16? yla koca oyun bitti gene. Yok yok ölmüş bu seri?? diyerekten ve hatta ?Task Force Dagger? isimli hezimeti gördükten ve bu esnada ne kadar yerinde ve stratejik bir karar verdiğimi düşündükten sonra ?Delta Force: Black Hawk Down?, bende pek umutla karşılanan bir oyun olmadı. Ama ilk gördüğümde ?ya belki bu sefer belki bombayı patlatmıştır babalar.? diyerekten oyunu aldım ve birkaç ufacık tatsızlık olsada oyundan memnun kaldım.(-aldım, kaldım- lütfen kafiyeye dikkat :)

































700 MHz CPU

256 MB RAM

32 MB Grafik

Windows 98/Me/2000/XP






indirmek için tıklayın.



_____________TORRENT____________


indirmek için tıklayın.








0 yorum:

Yorum Gönder